Minnosuveannisi hayırlısı nı ıstemek lazm sadece dua etmek bebek kendı secmelı nasıl dogmak ıstedıgını zamanını planlı sezeryan asla tıbbi gereklılık olmadıkca normal doguö ıstıyorum delı gibi ama nasıp olacakmı suphelıyım arrk🙈 nasıp bu ısler 39+1iz tık tok bızde neolır bılınmez ıns normal olur hayırlısıyla bebısmn saglıgı onemlı sadece ıns gelcegı zamanı secer ve gelır hayırlısı ıle nasıpse beklıyoruz bakalm sende normal dogum ıcın dua et hayırlaını ıste bence sezeryann okdr cok dezavantajı varkı ısteyemıo ınsan hem kendı ıcın hem bebek ıcın mecbur kalmadıkça amelıyt sonucta bebeımın saglıgı ıcın sezeryan secerm anca baska turlu normali beklerm