Adakus ben çatı muayenesi
Vs olmak istemiyorum direk Sezeryan diyim alsın istiyorum. Bana da uygunsun diyor boyun uzun kilo da almadım falan filan diyor ama güvenemiyorum kendime bilmiyorum rahat olsun ya giriyim çıkiyim sonrasında zaten iğne vuruyorlar çok ağrım olursa iğne falan bi şekilde olur en fazla 4 gün ağırsın sonrasında elbet geçecek zaten kızımın yüzü karşımda olsun ben ağrı sızı hissetmem 🙏🏼❤️🙈❣️