34+3′ten merhaba. Bayramdan sonra bebeğin suyunda azalma başladı, haftalık takipteyim. İki gün pilatese gidiyorum, onun dışında istirahat etmemi söyledi doktorum. Pubis kemiğinde ağrılarım oluyor. Vücudumda da genel bir bitkinlik var. Bebegim sağlıkla büyüyor neyse ki🎈Çantam için bir iki ütü eksiğim kaldı. Gecelikkerimi ütülemeden atarım çantaya belki 😅Temizlik vs yapmak lazım sanırım bir şirketle anlasacagim.