CEYDAASH bizde 32+4 olduk doğum için net bişey söylemedi doktorum normal doğum görünüyor 28 eylüle dedi ama bilmiyorum ağırlaştım iyice geceleri uyuyamıyorum nefes almakta güçlük çekiyorum 🫣 iki haffa sonra kıyafetleri yıkayıp ütüleyip yerleştirmek istiyorum artık ama halin var mı diye sorsanız tabi ki yok 😂 ama gün geçtikte korkularım çoğalıyor ilk bebek olunca o an napıcam hiiç bir fikrim yok 🤷♀️ allah hepimize bi nefeste kucağımıza almayı nasip etsin kızlar 🤰👼😍