Biz de bugün 34+4 üz galiba covit de oldum test verdim sonuç bekliyorum. Belirtiler covitin gibi. Nefes almak da zorlanıyorum, öksürük de var. Stres de arttı. Ağırlaştım iyice, temizlik falan umrumda değil valla pis dursun. Ayakta az hızlı yürürsem Bi ağrı saplanıyor alt kısma. Zor geçiyor bu günler. Sağlıkla kucağımıza alsaydık