mira_elifada CEYDAASH sezeryan diye muhtemelen 5 Eylül’de 38 haftalık oluyorx beş Eylül olur sanırım bizde şuan 33+4 olduk
incitanem94 mira_elifada aynıymışız sizinle😊 bende 5iyle 9u arasında doğsun istiyorum artık inşallah daha ileri kaymaz. Hem bebeğim iri çok ağırlaştım, hem çalışıyorum, hem sıcaklar derken kendimi o haftaya iyice kanalize ettim bugun 30dan geri saymaya başladım artık 😁
oykubrakpnar Burcumstk bana da bebegin ili hafta önden gidiyor normalde dogum 27 eylülde olmalı ama beklemeye gerek yok zaten 15 eylülde dogarsa 40 haftalık gibi dogacak dedi. İlk dogumumda sezeryan zaten beklememe gerek yok altı üstü on gün erken alcaklar. Sizinki kaç kilo suan
mira_elifada incitanem94 son günler 😄😄☺️ rabbim sağ salim kucağımıza almayi nasip etsin normal doğum mu sezeryanmi cnm
MomSes Dilek1001 öğretmenim özel kolejde çalışıyordum bir ay kadar önce tatile girdi ben de ayrılmış bulundum seneye için anlaşma yapmadım
duuyqquu MomSes keşke rapor alsaydınız bende özelde öğretmeni seneye sözleşme yapmadık temmuz sonu çıkışını almam gerekiyordu doğumum ekim sonu 2 ay rapor aldım doktordan 5eylül de doğum iznine çıkacağım
Burcumstk oykubrakpnar geçen hafta gittiğimde 2 kilo demişti Ağustos’un 31 ine kadar kontrol falan vermedi bana agrın olursa falan gelirsin dedi yolladı 🤷♀️
incitanem94 mira_elifada amin inşallah canım🥰 Sezeryan olacak bizimde. Bakalım haftaya kontrol var yavaştan ne zaman olacağını söylerler artık inşallah
Nus_12 CEYDAASH bende 32+4 ev tasincak haftaya doğum çantam hazır çok şükür annemle kaynanam gelicek yapicak temizlik mecbur bizde böyle hayırla sağlıkla gelsin minikler 🌸
birmeleginannesiiii CEYDAASH bugün 33+0 olduk. Aşırı saçma gelecek ama 2 tane korkum var birisi doğuramamak😂 ikincisi de hastaneye giderken yolda doğurmak 😂😂
rkyycbnn CEYDAASH bizde bügün tam 34 olduk heyecan tabiki var ama korku da var sezeryan olacagı için yani ilk sezeryanımda degil ama bu 4. Olacak 😂😂
Verasmommm CEYDAASH ay valla 34+1 olduk bugün ama hergün suyum gelir de fark etmem endişesi yaşıyorum aşırı sıcaklarda pantolonum nemleniyor suyum geldi sanıyorum sızıntı şeklinde geliyor diyenlerden sanırım etkilendim bebeğimin hareketlerinde bir sıkıntı yok ama çocuğun suyu bitecek diye endişeliyim açıkçası artık her gün böyle olacak sanırım sıcaklarda hamile olmak zormuş şu terlemeyi suyum geliyor sanmam dışında şikayetim yok
CEYDAASH Verasmommm Sırf bu yüzden bende açık renk çamasır giyiyorum bilemem diye. Ama endişelenme bence , çünkü çocugun suyu öyle hemen bitiverecek birşey değil diye biliyorum. Ben çok su içen biri olmadıgım halde , doktor her sefernde suyun iyi fazla bile diyor.
mira_elifada incitanem94 aynnen cnm bn iki hafta önce gittim doktorum bı girmi gün sonra gelde gün verelim dedi artık gelmene gerek yok dedi bakalım onumuzdeki hafta giderim heralde 💜☺️
Muallime_97 CEYDAASH 34+5teyiz 3 hafta gerilik ve su azalmasi sebebi ile hastane de yatıyorum dualarınıza ihtiyacım var😔
Pelinakcn CEYDAASH 32+6 yız günler ışık hızında geçsin istiyorum, bütün hazırlıklarımı bitirdim sadece valize yerleştirmek kaldı. Sıcaktan ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum, çok halsizim o yüzden 🫠 dışarı çıkamıyorum çok sıcak diye evde de çok sıkılıyorum