Deletedmom928382 Şu “aynen cnm yha hiç beklemediğin anda oluyo” cular gerçekten bayıyo insanı, ben de bi kaç ay boyunca çok düzenli bir şekilde yumurtlama günlerimi filan takip ettim, tabiki gebelik oluşmayınca üzülüyor insan, bu da gebe olanların tesellisi kendilerince, ama gayet planladım, emek verdim ve o şekilde oldu yani, bakma sen hiç onlara