Deletedmom928382 bak aşko o kafada bitme meselesi şu kadınların çoğu anne olmak ister ama bişeyin ne kadar üstüne gidersen aksi gibi olmayıveriyor. 1 senedir her ay bebem olsun diye uğraşıyorum ovülasyon testlerinin dili olsa da konuşsa muhtemelen yeter artık diye bağırıp kaçarlardı. Her gün bi ağlama uluma sonra hiç beklemediğim bi yerden iş sahibi oldum dedim ki ulan bu zamana kadar olmadı biraz daha olmasın en azından kendimi toparlayalım bunu söyledikten 2 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim 7+2iken kalbi durdu kürtaj oldum 3 ay korun dedi doktorum ama benim kaybedecek vaktim yok her ay umudumu biraz daha yitiriyorum diye hiç korunmadım 6 ay sonra artık yoruldum dedim yeter yani hırpalıyorum kendimi olmuyorsa olmuyor bende işime odaklanır kariyer yaptım dedim yine hamileyim 11+4 günlüğüz şuan bazen umudunu yitirmektense salmak daha iyi oluyor emin ol buna. Allah gönlüne göre versin, isteyen herkesin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥰