Deletedmom928382
Kesinlikle o cümlelere de takılmamak lazım. Aklından çıkarılacak bişey olduğunu düşünmüyorum. Öyle olsa nüfus ilerlemez dururdu ya 😄
Önemli olan takıntı yapmamaya çalışmak, bişeylerle oyalanmak, kafayı dağıtmak ve herkesten fikir almamak. Benim bu süreçte öğrendiğim bu oldu. Bir konuyu 2-3 doktora sorup ardından burda yorumlara bakmak vs doğru değilmiş. Ben bu hatayı yaptım. Şuan çok daha iyiyim. Diyorum ki en kötü durumlarda bile tıpta çözüm var. Allah nasip etsin inşallah 🙏🏻