Deletedmom928382 aslında onu demelerinin sebebi dolaylı yoldan şu: “ama niye olmuyor yaa olmalıı” şeklindeki düşüncelerle negatif enerji yaymaktan dolayı olmuyor istediklerimiz.. yine rutininizi yapın tabii ama negatif enerjilere bir son vermek için aklınızdan çıkartın deniliyor.. ki bence durduk yere tüm ilginiz bu konu üzerindeyken, bu mümkün olamaz.. o yüzden ilginizin neredeyse tümünü, bu isteğinizi unutacak kadar başka mutlu olduğunuz meşgalelere vermeniz gerekiyor.. o isteğiniz bir kenarda duracak, ki zaten her şeyi yapıyorsunuz elinziden geldiğince bunun için, artık diğer mutlu olduğunuz şeylerle kendinize pozitif enerji üretme vakti.. vücudunuz ne kadar pozitif enerji yayarsa, o kadar kolay hazır olur sonuçta hamileliğe.. o yüzden öyle deniliyor unut vs diye.. yani unutacak kadar çok eğlenin ve kafanızı meşgul edin demek isteniyor gibi düşünebilirsiniz.. 🤗