Canim ben ne ikili test yaptım ne üçlü, sadece detayli ultrason yaptırdım çünkü zaten ordan bişey çıkınca genelde detayliyida bakalım diyolar ve o kesin sonuç değil sadece ihtimal ve bende hamileliğimi zehir edemem.
Ben sadece detayli yaptirma taraftarim