Miray54 Benim 3.gebeliğim ve yaptırmadım Cünkü ilkinde down sendromlu dediler hatta 3lü taramada da cıktı yüksek riskli olarak Gebeliğimin son 1 ayı gebelik zehirlenmesinden yattım birde üstüne Ama boyum kadar kızım var smd maşallah 🙏 sağlıkla kucagıma aldım hiçbir sıkıntısız O yüzden 2 de 3 te yaptırmadım Cünkü aldırmayı düşünmedim RAbbim ne verirse Elhamdülillah Sende böle düşünüyorsan yaptırma