kizannesiyimm benimde kuzenime aynı şeyi söylediler kaç ay ağladı ama oğlu sağlıklı bi şekilde doğdu bazıları aman yaptır geç kaldın sonra şansın kalmaz diyor e öğrensem böyle bişey olduğunu çocuğumdan mı vazgeçicem sanki insanlar seviyor boş konuşmayı