ya ben yine burada forumda okudım sanırım, tok mu gitmeliyiz bir de yanınıza çikolata alın falan yazmışlardı galiba bilgisi olan var mı? Alttan muayene yok tmm o cepte. yanımıza su falan alalım mı, doktora ilk gittiğimde litrelerce su içmek zorunda kalmıştım görünmedi bebek.
bu tarz deneyimleri de yaşayanlar aktarsa ne güzel olur 💞💞