silahatun tok gidilmesi gerekiyor evet bir de siz bebeğinizin hangi besini aldığınızda daha çok hareket ettiğini daha iyi bilirsiniz , o yiyeceği yemenizi pek tavsiye etmiyorlar çünkü bebek çok fazla tepindiğinde dikkatli inceleyemiyorlar , ölçümleri almak için biraz sakin olması gerekiyor dendi bana