cileklicookie kesinlikle ben de öyle düşünüyorum 👍hadi oldu ki eczanede 5 lira fazla olsun , elinde kalmasındansa o an o sana garanti olacak öyle düşün. Bazen gaza gelip her şeyi eve dolduruyoruz ya sırf fazla para vermeyelim diye ama aslında bazı şeyler o an alınması gerekiyor bence