Aksakal1907 @cileklicookie şuan baktım ama indirim filan göremedim nerden aldınız zıbınları yada pijama takımı vs link filan var mı acaba
cileklicookie Aksakal1907 bittimi acaba bilemiyorum ki sifir kol atlet zibin aldim 2 tane ben gecen gunde hepsi burada ebebek üzerinden 18e alinca tanesini 9dan.kacirmadim beden xok yoktu ama o yuzden 2 tane alabildim Yenidogan 3lu hastane cikisi pembe ayicikli bi modeli 28 liraya aldim
Nskyhn Vicky katlanabilirlerin litresi boyutu küçüktü ben de onu alacaktım ama bu paraya gereksiz diye düşündüm.. çünkü çok okuyorum 6-7 aydan sonra küçük geliyormuş.
Banunyr Küvet seti+saç fırçası ve tarak seti+bebek manikür seti+göğüs pedi+500 ml dalin+bebek yağı toplam 312 liraya aldım. Fiyatlar güzel. Normalde aynı şeyleri toplam 550 liraya bulmuştum.
cileklicookie Cehey Canim aldigim 5li set buydu mesela bak resim aciliyoemu simdi hala fiyati 159 bunun