Agg0207 Ben ergenlik döneminden beri agda yapan biriyim düzenli olarak 6 aylık hamileyim geçen haftalarda yine agda yaptım yok böyle bir acı resmen kıl köklerinin yerleri acıdı ordaki kemik sızladı dokundugumda üç dört gün bir dahaki sefere kuaföre gitmeyi düşünüyorum ben kendim yapamicam artık
Hazal89 Agg0207 ayyy o zaman benimki çok normal ilk kez ağda yaptırdım hep jilet kullanıyordum sizin tüylerin baya baya incelmiş olması gerekmiyor mu bende bacaklarıma hep ağda yaptırıyorum hiç kalmadı neredeyse
Bskrt Hazal89 girmeyn bence Bende iğneli epilasyon yaptırıyorm güzlelk merkeZnde Kıl kökleri açık olduğu için ağdadan sonra da 1 gün bekleyin diyorlar
Ummi 😂😂sen yine cesart edip aldrmssn ben asla aldiramam kendim yaparm ama aynadan bakark onada cesart edemiom 😭8 ayligm temizligimi zor ypiorm mumkanati yok göremiorm aynadan anca cok zamanımi alio😁😂
Hazal89 Ummi Bende aynadan denedim ama jiletle dahi alamadım😄 mecbur kaldım kuaföre çok utanırım diye düşünüyordum ama acıdan utanmaya fırsatım pek olmadı🤦♀️
AysegulAloluAcikgoz Hazal89 bir daha ki sefere agdaya gittiginizde bu kadar caniniz yanmaz cunku tuy kokleri ince olacak canim. Biraz soguk kompres yapabilirsin sızısıni alır Pamuklu ic camasiri giy dus alma cabuk cikmasinlar kokler acik oldugu icin.
Ayazinanasi Hazal89 canim gecmis olsun 😊 her ay gidiyorum agdaya ama su son aylarda iyice hassaslastiginin farkindayim heryerimin 😂 Agdadan sonra bana hemen yag surduler, pamuklu ic camasiri giy birde 24 saat dus ve iliski yasak oluyor aklinda bulunsun
Hazal89 AysegulAloluAcikgoz Ay inşallah hep böyle acıyacaksa eziyetten başka birşey değil boşuna uğraşmayım diye düşünüyordum🤦♀️
Aysen11 Hazal89 Ayni durumu bende 2 gun once yasadim hamileligimi ogrendigimden bu yana jilete dönmüştüm ve 38.haftamda agdaya gittim muthis cnm yandi kanadı wc de cok acidi ama su an biraz daha iyi ilk gun cok zor oldu geciyor merak etmeyin😣
nurturkdal Hazal89 aslinda normalde bu kadar acimazda hamilelerin genelinde boyle oluyo tenimiz hassaslasiyo maalesef ona bile dayanamiyoruz
Ebrulii Bnde bugun gittim kızlar 37+4 teyim biraz acıdı ama dişimi sıktım yani yapacak bişey yok sonuçta mecbur dayanacagiz ama sonunda insan vok hafifliyor
Hazal89 Hana_33 Valla bravo keşke bende yapabilsem ama çok çaresiz kaldım utandığımdan hiç görmemiştim şimdiye kadar ama mecbur kaldım evde hiç yapamazmışım🤦♀️😄 kuaföre bile tamam kalsın yeter diye diye bir hal oldum🤦♀️😂😂
Adhnsema Hazal89 canım ağrısı geçtiği senin bende 38 haftalığım dün yaptırdım ağrısından uyuyamadım sabaha kadar 😭
Hazal89 Adhnsema ayy canım ya sendemi ilk kez yaptırdın ağda benimkinin acısı azaldı biraz daha iyi bugün
Hana_33 Hazal89 bnce kndin yapsan daha cesaretli olsun kuaförler çok vicdansız ve sesun el agdasi çok guzel bir ağda ondan al kullan acı çok az oluo
Hana_33 Hazal89 ben bacaklarımı rolon ağda ile aldım bacak arası varya ne biçim yandi kabuklandi onun acisi beni perişan etti