Hazal89 bugün acıycak malesef yarına kalmaz acısı :) 2. Seferde daha az acıyo kanama olmuyo kıllar yavas yavas kökleri güçsüleşiyo bende senelerce jiletle aldım geçen sene basladım ağdaya yine arada mecbur kalırsam acelem varsa jiletle alıyorum bi kez kaç kere jiletle alırsan bi sonraki ağda çok acıyo artık ağdayla devam et bence :)