_Arslan_ Nurten2610 bnde kırmızı eti sevmezdim ama canım hep kırmızı et istio artık bnde kaju ve ceviz fln yiyemedim halada yiyemiorm normalde ölümüne yerim 13 gün sonra dogurucam belki geçer bu durum
Nurten2610 _Arslan_ ben kuruyemiş hiç zaten ama en azından onu görünce tiksiniyorum koku olarak sadece tavugunki 🥴
_Arslan_ -MucizeMelegiim- kanat hiç sevmezdim mangal haricinde onda bile derisini yemezdim şimdi sürekli kanat aseriorm kırmızı et kokusu bile kötü ederdi hiç yemedigim kadr et yedim hamilelik insanı çok deisik yapio
Kubgkm Nurten2610 o haftalarda bende öyleydim canım aşırı kokuyodu en sevdiğim şeydir ama yiyemiyodum 30+5 olduk bugün haşa biraz rahatsız ediyo kokusu ama yiyebiliyorum
betul12f Nurten2610 benim de ilk başlarda böyleydi tavuk midemi bulandırıyordu.Ama sonradan geçti yiyebiliyorum şuan
gstetik Köy tavugu degilse yememeye gayret et.bana doktorum yasakladi hazir tavuklar hormonlu olduğu icin
Ahsenmom Nurten2610 Valla canım hamileliğimin ilk haftalarında tavuktan bir tiksindim 32. Hafta oldum hala 1 lokma yiyemedim o derece yani, sanki bir daha hiç tavuk yiyemicek gibiyim Tek tiksindigim sey tavuk oldu
Mom-babyyy Nurten2610 arada yemeye çalışacağız nasıl hoşuna gidiyorsa öyle yapmaya çalış ben öyle yapıyorum arada ağzıma birkaç parça atıp yemeye çalışıyorum