Mom-babyyy Nurten2610 arada yemeye çalışacağız nasıl hoşuna gidiyorsa öyle yapmaya çalış ben öyle yapıyorum arada ağzıma birkaç parça atıp yemeye çalışıyorum
Mucizebb Nurten2610 bn iki hamileligimden de tavuk etinden tiksindim 2 .ayda falan. Ama 3 4 5 aylik oldugim dönemler sadece tavugun kanadini yerdim bide döneri yerim garip geleck ama tavugun geri kalan kismindan tiksiniyorum 🤣🤣🤣