Blue_Butterfly içiniz rahat olsun 32. Haftaya kadar eş yukarı çıkabiliyor. Benimki de asagidaydi 23. Haftada çıktı normaline. Çıkmazsa bile korkulacak bir durumun çok düşük ihtimal olduğunu söyledi doktorum. Sadece normal vajinal doğum yapamazsin, sezaryende de biraz daha uzun sürer dedi. Korkulacak bir durum yok lutfen rahat olun sadece dikkatli olun. Ağır kaldirmayin, fazla ayakta durmayın. Kanamalarim oluyordu benim bu sebepten dolayı