Blue_Butterfly canım aöır kaldırma, kendini çok yorma, dikkat et, hala erken doğum kararını diyemez o doktor, doğuma kadar yukarı çıka bilir rahim büyüdükce ve normal doum yapada bilirsin, o kadar korkulacak bişey yok, öyle olupda sağlıklı çoçuk doğuran kaç kadın var, canını sıkma, hayatına devam et, kendine dikkat et doktorunlada bi konuş derim, Allah yardımcın olsun, Allah hiç bi kulunu darda koymaz, sən Allaha güvən, bebiyini O na emanet et, rahatla lütfən