Blue_Butterfly Merhaba arkadaşlar 24 haftalık hamileyım yaklaşık 2 ve 3 gündür sırt ağrısı karın ağrım vardı bugun doktora randevu aldım bi muayene olayım dedım ( takıpte olduğum doktor degil ) hocaya şikayetımı anlattım sağ olsun ultrason ile muayene ettı herşey yolunda yanlız bebeğin eşinin aşagıda rahım ağzını kapattığını soyledı bunu kimsenın bana soyleyıp soylemedıgını sordu bende takıpte olduğum doktorun bana soylemedıgını soyledım ve bi bilgim yok ne demek diye sordum oda vajınal doğum gerçekleşmez dedı neyse eve geldım netten baktım ciddi kanamalar ölümcül sonuçlar olabılecegını okudum ve inanılmaz pskolojım bozuldu zaten panık atak aksiyete var ailemden uzak bi yerdeyim inanılmaz içim daraldı 😭 bi yandan aksiyete panikatak bi yandan doğum korkusu bi yandan bebeğe bişey olur korkusu bi yandan saçma sapan sosyal medyada karşıma çıkan anne bebek ölümleri aile özlemı vs vs bugün bunu duyunca da inanılmaz sarsıldım lütfen benı hem aydınlatın hemde içimi ferahlatacak güzel gerçeklerı soyleyın çünkü buna gerçekten çok ihtiyacım var inanılmaz bi boşlukta be yalnızım kime neyı anlatsım geçer vs dıyorlar bu benı tatmın etmıyor çünkü umursamıyorlar 😭😭 benımle aynı durumu yaşayan varmı ne yapmam lazım kötü bişey mı bu eşinin rahım ağzını kapataması 😭😭😭
[silindi] Blue_Butterfly üzülmeyin sakin olun lütfen ruhunuzu ferah tutun allahın izniyle bişey olmuyacak bol duanızı edin 🤍
bsra-25 Blue_Butterfly bende 20 haftalık hamileyim. Geçen hafta detaylı ultrasona girdim. Ordaki doktor da bana plesantanin aşağı da olduğunu söyledi. Ama sürekli muayene olduğum doktor bana hic bir şey dememisti. Ben de tam olarak ne olduğunu bilmediğim için sordum. Oda korkacak birşey olmadigini ve plesantanin 20. Haftadan sonra kendini yukarı attigini söyledi. İnternette eğer araştırırsanız orda da yazıyor 20. Haftadan sonra her gün 1 cm di sanirim kendini yukarı atarmis. içinizi ferah tutun zaten kötü ya da tehlikeli birşey olsa kendi doktorunuz size söylerdi. Bazı doktorlar maalesf ki insanı korkutmaya bayılıyorlar.
Ilkhayat Blue_Butterfly bak canım hiç korkma benim ilk gebeligimde 6 aylıktı bebek rahime düşmüştü hastanede yattım 1 hafta ilaçlarla biraz yukarlandi ama çok yükselmedi doktorda normal doğum olur dedi ki öylede oldu ben sürekli uzanır vaziyetteydim ayaklarımın altına yastık koyup uyuyordum iş yapmıyordum sadece lavobo ihtiyacı başka doktorlarda git derim böyle düşünme kendini strese sokarsan daha kötü olabilir
Balbirbebeksahibi Blue_Butterfly bana da eş aşağıda denildi ilk 4 ay düşük riskim vardı, ama eş zamanla yukarı çıktı hatta ilişkiyi bile yasaklamıştı. Üzülme eş yukarı çıkmazsa da en kötü normal değil sezeryan olursun. Gönlünü ferah tut üzülme 🤲🏻♥️
Blue_Butterfly [silindi] inşallah her zaman dua edıyorum ama işte içim daraldı ☹️ Sadece ağlamak benı rahatlatacak gıbı
Bussi Detaylı usg girdiniz mi? Birde internette araştırmayın asiri kafa karışıklığı yaşatıyor ve üzücü olabiliyor bunu kendi doktorunuzla paylaşın bence telefonu vs varsa yada yeniden gidin strese kapılmayın bebise de geçmesin stres kotu düşünmeyin:/
Blue_Butterfly Bussi detaylı ultrasona girmedim ne yazıkkı ücreti fazla geldıgı için inşallah randevum olduğunda bu durumu doktorum ile görüşeceğim inanılmaz sarsıldım
[silindi] Blue_Butterfly burda çoğu arkadaşta o sıkıntı var doktor gözetiminde inşallah sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize fikri olan arkadaşlar da yazar 🙏herşey kolay ve sağlıklı olur inşallah ağlamak çoğu zmn rahatlatır bizi ama bebiş te üzüldüğünüzü hissetmesin 🤍
11115 Blue_Butterfly ağla canım, rahatla, yalnız diyilsin ki, tek sende deyil, bi arkadaşımada öyle demişdi doktor, 7 aydan sonra yukarı kalktı doğuşu da çok güzel oldu şimdi çoçuğu büyüdü artık çokda sağlıklı
Bussi Blue_Butterfly bildiğim kadarıyla devlette kadın doğuma gidildiğinde devletteki kadın doğum uzmanları perinatolojiye yönlendiriyor isterseniz bi arastirin
Balbirbebeksahibi Blue_Butterfly detaylıya devlette de olsa girmeni öneririm, ben özele gidiyorum detaylıya 750 TL istendi. Devletten randevu aldım 9 gün sonra gireceğim. Zamanın geçmediyse detaylı için baktır derim kuzum
Blue_Butterfly Bussi yok gülüm bu lanet yerde devlete randevu bulmak çok zor bi araştırma hastanelerinde var oda randevu bulmak imkansız ilçedeki devlet hastanesine gittim ve inanilmaz kötü oldum yanı takıpte olduğum doktor bana hiç bişey demedı
strong_mother Hiç üzülme kendını strese sokma canım bana da sadece bir doktor öyle dedı özelde ama başka kımse demedı sonra ben devlette sordum doktora öyle mi diye dedi o zaman öyleyse bile şimdi vajınal doğum için sakınca yok eşi de asagıda degıl dedi öyle olsa söylerdi sonuçta yani haftan erken daha eş yer değiştiriyor ve kanaman vs bişey olmadıysa hiç üzülme normalde eş asağıda olunca ne oluyor dedım doktora dedi kanama olabilir flaan dedı ama benım hiç olmadı senınde olmadıysa bebeğin iyiyse hiç üzülme bişey olmaz Allah’ın izniyle okuma hiç bisey herkes herseyi diyor nette
Blue_Butterfly strong_mother gerçekten öyle ya canım benım zaten iyi değilim gerçekten pskolojıkmen kötüyüm bugün bunu duyunca da bi boşluğa düştüm kötü oldum bı an
Zeynepdmrci Bende ilk hamileliğimde eşi asagidayken doğum yaptım merak etmeyin bu çok ağır sonuçlanabilecek bir durum değil sadece sezaryen doğum yparsiniz hepsi bu.ayrica haftanız erken yukarı cikabilir bol bol dinlenin kendinizi yormayın.ben de çok bekledim ama yukarı çıkmadı 37+2 de kanama ile acil sezaryene alındım.ve bebişim doğdu sonrasında hiçbir sıkıntı olmadi.moralinizi yüksek tutun pozitif olun ve gerçekten ortada kötü bir durum yok ben şuan ikinciye hamileyim çok şükür bunun eşi normal yerde bir sıkıntı olmadı :)
Blue_Butterfly Zeynepdmrci RABBİM sağlıkla kucağına almayı nasıp etsın canım benim bana da dua ett lütfen çok ihtiyacım var
[silindi] Blue_Butterfly genelde cinsiyet postlarında görmüştüm sizi çok iyi niyetli güzel kalpli insansınız inşallah bu temiz kalbinizin mükafatını çocuğunuzu sağlıkla dünyaya getirince alırsınız rabbim kullarını sınar hep başka konularla ama biz sabırlı olup en uygun şartlarda kendimizi muhafaza ederek selamete ulaşacağız güzel kalbinizi ve bebeğinizi yormayın çok düşününce hamileliğin zehir olmasın doktorunuzda iyi biridir inşallah ilgilenir yoksa başka doktorada görünürsünüz rabbim her kulunu başka sınar hassas kalbiniz olduğu için bu yazıyı yazmak istedim belki bi nebze yüreğinize su serpilir korkutmayın kendinizi dinlenin bol bol derdi sıkıntıyı veren allah dermanı de verir geçicek üzülme 🤍😘
Blue_Butterfly Balbirbebeksahibi sağlıklı olsunda başka hiç bişey istemıyorum çok saol canım benim ALLAH razı olsun senden
strong_mother Blue_Butterfly bana söylenmeyen şey kalmadı her gün ağladım normalde bugün suni SANcı ıle doğuma çağırdılar gitmedim beklıyorum kendı sancımı hersey Allahtan üzme kendını içini ferah tut