Ireemkcn sana tavsiyem kimseye bsy deme bu test ile alakalı eşin ile aranda kalsın yoksa millet saçma sapan sorular suruyo ve sen zaten ağır bir şey atlatmış oluyorsun bebeğin sağlığı riske giriyo eşin ile karar ver buna benim eşim yaptıralım dedi yaptırdık ki kaldı ki dokuz ay içiniz rahat eder temiz sonuç alinca bende inanıyorum ki test temiz çıkacak ben Okan üniversitesi hastanesinde Eray diye profesör doktor var ona yaptırdım işinde en iyisi yapınca sıkıntı olmuyor ama üçüncü gün kanamam oldu ya çok eğil kalk yaptım ya çok ağladım strst yaptım ondan bilmiyom Allah’a şükür bsy yoktu. Ama sonuç beklemek çok yıpratıcı yani çok çok zor Allah yardım etsin size biz atlattıktan o.gunleri.cok.sukur sizlerde atlatrsnz hemen