Ireemkcn Doktorlar en ufak riski bile söylüyorlar sonradan neden söylemediniz olmasın diye. Bu zamandan sonra aldıramazsın. Diğer bulgusuz gebeliklerden %1-%2 gibi fazla sadece oranlar. Amniyosentezin getirdiği risk ise ölüme kadar gidiyor. Bi sorun varsa bile ki inşaallah yoktur aldıramazsın. Bi sorun yoksa bebeğin test yüzünden zarar görebilir bunları hesaba katıp düşünmelisin. Bana da bebekte böbrek genişlemesi olduğunu amniyosentez yapılmadan net bişi diyemeyeceğini söyledi doktor ne gelirse Allah’tan içimde hareketini hissettiğim bi canlıya zarar veremem. Benim yavrum o. Tevekkül edip oluruna bıraktım. Hiçbir sorun yoktur ikimizde de inşaallah. Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin. İyi düşünelim iyi olsun 🌼