Sehrbnon122 canım ilk gebeliğimde doğurana kadar sakız çiğnedim ama mide yanmasına iyi geldiğini bilmiyordum. Şimdi ikizlere hamileyim 28+5 hafalık 24 cü haftaya kadar gaviscon rennie duo fayda ediyordu ama ilaçlar birden etkisini kayb etti sanki içiyordum daha çok yanıyordu. Bu gebeliğimde midemin aşırı yandığı bi zamanda kızım sayesinde falım damla sakızı çiğnemeye başladım aha vallahi geçti. Kızım sakız istedi illa beraber çiğnicez sende ağzına atacaksın diye tutturdu iyi ki tutturmuş 😍 bu bebekler ikiz olduğu için her halde sakızı pek çiğneyemedim ama normalde de falım damla sakız manyaği biriyim. Sende dene inşallah işe yarar uzun oldu kusura bakma.