Sehrbnon122 aynı şey bende de vardı mide yanmasından ağlıyordum artık ne denediysem de geçmedi gaviscon bile işe yaramadı.en son doktorum pronat diye gaviscon türevi bı ilaç verdi bunun aroması daha naneli ve ferah. elim ayağım oldu resmen .30 haftalık hamileyim şuana kadar 4 şişe bitirdim kesinlikle denemeni öneririm.