Sehrbnon122 benim kurtarıcılarım naneli şeker, yemekten sonra sakız çiğnemek belli bir süre(yemekle birlikte olan gazı çıkarmamı sağlıyor hazmımı kolaylaştırıyor ve bu sayede mide asidi hiiç yukarı gelmeden yani mide yanmasından kurtuluyorum), soğuk karpuz, iğde, ilaç istersen Rennie Duo, bir de tabi kızartma asla yemiyorum, baharat yağ yemiyorum salça ise çok az yoksa naparsak yapalım baş edilmiyor mide yanmasıyla. allah yardımcınız olsun