1prenses2prensyenigebe Sehrbnon122 ben çözümü reinne duo ile buldum 4 paket tükettim şurubu 3. Gebeliğim de şuan 4. Gebeliğim 19 haftalık olduk daha yanmamız yok şükür ama elma süt yoğurt havuç hepsini denedim gaviscon dahil en iyisi reinne duo şuruptu benim için
Deleted4445656 Sehrbnon122 26. Haftadayım bu gece sabahladım resmen berbat bişey o yanma alev çıkıyor bogazımdan resmen soguk salatalık yedigimde azalıyor biraz yada ayran içiyorum ben renne emme hapı var oda iyi geliyor
Ebruka02 Sehrbnon122 Sehrbnon122 bence yediklerine de dikkat et az baharatlı ve daha az soğan sarımsaklı şeyler yemeye çalış bende işe yaramıştı fresh şeyler yemek
Sehrbnon122 Ebruka02 kuzum cidden hic bisey zaten yiyemiyorum iştahım yok yani tuz hic yok diyebilirim hayatımda sabahtan beri sadece 1 çay ve biraz reçel yedim o kadar yani
fk3458 Sehrbnon122 yok kuzum günde 1 tane tükettim ben çok zorlandıkça hatta faydası bile oluyor magnezyum var ya içinde araştıradabilirsin googledan
Meyvem Sehrbnon122 benimde öyleydi dr mide için şurup yazdı akşamları yemekten sonra içiyorum iyi geliyor adi promat
minikdmrc Bana soğuk süt soda iyi geliyor bir de oturur pozisyonda uyuyorum bildiğin. 2-3 yastıkla diklemesine yatıyorum
Ebbruc Sehrbnon122 soda iç aşkım gaviscon etki etmiyosa bide başını biraz daha yüksekte tut yatarken 2 yastık falan kullan
Deletedmom52620 Sehrbnon122 doktorunuza tekrar yazarak verdiğiniz ilacın etkisi olmadığını başka ilaç önerisi yapabilir misiniz diye sorabilirsiniz .
Sehrbnon122 benimmdunyamm süte alerjim var ama badem hergün zaten günlük olarak bi avuç yiyorum canım yaa