Beni de mahvetti bu yanmalar. Soğuk süt, salatalık, maden suyu kesmedi ve gaviscon şurup içtim sürekli ve ona rağmen geceleri defalarca uyandım. En son mide koruyucu istedim doktordan, nexium yazdı ve inanılmaz rahatım şu an. Sabahları yanmalarım oluyor fakat uyanınca aç karnına içiyorum ve bir ölçek de gaviscon içiyorum. Yaklaşık 24 saat yanmam olmuyor pek. Olsa da bir yudum su ile geçiyor.