NazmiAyeifi Canancan catı muayenesini bende oldum bugün ama canım çok yandı elini soktukça ve çatın dar dedi size ne sesi doktor canınız yandı mı
Canancan NazmiAyeifi canım yandı biraz ama abartılacak kadar çok değil yani. Herşey çok güzel gidiyo dedi normal Doğum için gayet iyi dokunuz yumuşak dedi doktor
BayanBilge Berilzdemir 😂 oyle yapalim daha gelselerde olur nasilsa 😂 hatta bence cok bekletmesinler. Haftaya gelsinler 🙂
Elfszgn BayanBilge bnce kızı erkeği yok ya gelcklri varsa geliyolar gelmcekleri varsada böyle beklyrz çatlyrz😄
Berilzdemir Elfszgn BayanBilge son 31 Saat🙂 Geri sayalım cabuk geçsin🙂 Kasık agrısı ve devamlı tuvalet hissi bende de var🙁
Tavzarelif 39+3üm çatlıcak gibi oldum ama ara ara adet ağrısı gibi giren ağrı dışında bişey yok 🙄 bnm dr da 6 ocaktan önce müdahele etmek istemiyo nasıl bir geçmez oldu zaman son günlerde anlatamam
Elfszgn Tavzarelif aynen canm bnm doktorumda öyle bekle diyo ama bnm sabrm kalmadı artk rahmde batmalarn oluyomu peki
Tavzarelif Elfszgn oluyo cnm ama şiddetli değil gerçek mi yalancı mı anlamak için duşa giriyorum duştan sonra geçince anlıyorum ki yine yanlış alarm 🙈
Elfszgn Berilzdemir aynen hepsi bndede var ay heycan yaptm inşallah doğururz cok aminnn bide sanıcmz gelse merdven inp cıkcam bol bol😂