Canancan 38+5 te bitti bugün ama hala bişey Yok. Doktor çatı muayenesi yaptı bugün . Hiç bi gelişme Yok . Salı gününe kadar kendiliğinden sancım olmazsa salı sabahı sancı verilecekmiş 🙄😬😄 yeter artık hayırlısıyla doğsuuuunnn😍😍😍😇
Elfszgn Canancan bana alttan muanede yapmadı catın müsait dedi on ocaga kdr bekle dedi ama artk yetherrrr bekleyemiyorum zaten rahmde agrı var fazlasyla olmazsa suni sancı sezryan hepsne razym artk😄
BayanBilge Canancan niye erken degil mi canim suni icin. Ben senin tarihi gorsem yeter bana 38+5 hayal gibi suan benim icin 😂 bizimkode bekler insallah
NazmiAyeifi Canancan catı muayenesini bende oldum bugün ama canım çok yandı elini soktukça ve çatın dar dedi size ne sesi doktor canınız yandı mı
BayanBilge Elfszgn bende su iki :/ u atlatayaim asansor falan kullanmiycam. Bol yruruyurs insallah. Tabi iki gune gelmezse 😂
Elfszgn BayanBilge aynen canm bnde öyle yapyrm merdven in cık yürüys yap bol bol inşallah iki güne doğururz😄
BayanBilge Berilzdemir ara ara brlime kasigima hafif sanci giriyor birde sertlesme var fazlaca. Onun disinda bisey yok simdilik 😉
Berilzdemir BayanBilge aynen kasıkta hafıf sancı bolca sertleşme🙂 son iki gün hadi bakalım🙂 basaracagız🙂 00.01 de dans edelim pazar günü🙂 en cok biz istedik gelmesini🙂
BayanBilge Berilzdemir 😂 oyle yapalim daha gelselerde olur nasilsa 😂 hatta bence cok bekletmesinler. Haftaya gelsinler 🙂