Yazelimm Elfszgn 22 haftada her an herşey olabilir dedi hastanemiz ama çok sukur hala doğurmadık 34+4 😊😊
Elfszgn Fatmaaylin bnm ultrsona göre 40 btti ama hala yok 39a grdm yne yok yok hafif sancım oluyo okdr dün bi damla kadr kahve rengi kan geldi umutlandm nişandr dye ama degl sanırım
Fatmaaylin Elfszgn bende hic bir belirti yok canım gelmezse pazar suni sancı ile doğuma gidicem artık hayırlısı bakalım
BayanBilge Elfszgn bende sogurmadim daha 38+2 deyiz. Dogurmak istemiyorum yeni yila girmeden. Bebeginizin cinsiyeti ne acaba?
aaslii8 Elfszgn 2 gündür cok hafif belim agrıyo karnım sertleşiyo okadar öyle bariz bi sancım yok , biraz önce topaç topaç bi akıntım geldi beyaz renkte ama anlayamadım
Elfszgn aaslii8 blmyrmki cok az geldi acık renk akntıdan sonra oldu sabahta adet olckmsm gbi bi sancı vardı okdr bndede aynı seyler oluyo ama devamı yok kesiliyo sancm
Elfszgn aaslii8 blmyrmki cok az geldi acık renk akntıdan sonra oldu sabahta adet olckmsm gbi bi sancı vardı okdr bndede aynı seyler oluyo ama devamı yok kesiliyo sancm
YakupBraKl aaslii8 akıntınız çoğaldıysa oda başlangıçtır bende öyleydi akıntım çoğaldı hafif ağrılarım vardı hiç ağrım yokken doktora gittim bi baktım 4 cm açılma ile Doğuma aldılar beni 38+5 de doğum yaptım 😀😀
zanimo 40 a girdim haftaya persembeye kadar gelmezse sanırım cuma günü suni sancı verecekler 🤭 bekliyorum bakalım 😍
Elfszgn zanimo bnde bi hfta daha beklcem olmazsa artık sezeryan olmk istyrm dycem çatladm ya ytr artk😄
Elfszgn Fatmaaylin yani canm bnde öyle yapmayı düsünyrm bosuna beklyomusum gbi geliyo banada hep bala sezryanı ble göze aldm artk
Elfszgn aaslii8 ama iki gündr baya yürüdm sanki eskiye göre daha cok sancı oldu bide dün yürüdkten sonra oldu o akntı