lale_bal canım bak tüm herşeye baktırdıysanız sonuçlar iyiyse yapman gereken unutmak bende 6 ay çabaladım neden olmuyor diye sinirleniyordum sırf yaptığım bu stresten dolayı 2 ayım çatlamayan yumurta kistiyle gitti diğer 4 ay yine çabaladım en son 4.aydan sonra ay yeter artık tamam vazgeçtim olmuyorsa olmasın zaten ramazan ayı bu ay salıyorum ramazandan sonra eşimi bi kontrol ettiririm sonra bi tatile giderim sonra düşünürüm dedimkii o ay sürpriz bir şekilde hamile kaldım kendim bile şok oldum 😊 o yüzden tek yapman gereken kafandan silip vazgeçmek inan o zamn kalıyorsun streste çok etkiliyor malesef