lale_bal bazen ne yapsan da olmuyor, esimde de bende de hicbir skinti yokken iki yil ugrastik olmadi, sebepsiz infertilite dendi.. daha fazla yorulmamak adina tup bebek yaptirdik cok sukur ilk denememde ilk transferimde pozitifi gordum.. suan 7 haftalik oldum kalp atisini da duyduk 😊 rabbim size de nasip eder insallah 🤲