lale_bal umutsuzluk iyi değil rabbim ne zaman hayirliysa o zaman verir. benim de 2 yıl hiç olmadı çocuğum çok dua ettim en hayırlı zamanda sağlıklı bir evlat sağlıklı bir hamilelik ve doğum nasip et diye sonra hamile kaldım çatlatma iğnesi falan kullanarak çok sıkıntılı hamilelik geçirdim çok acılar çektim 26+5 de hayatım tehlikeye girdi acil sezaryene alındım bebeğim 2 gün yaşadı kaybettim yavrumu toprağa verdik o güzel yüzünü hiç unutmuyorum. Rabbim kimseye yaşatmasın. Yani demem o ki rabbim hep hayırlı zamanda sağlıklı doğumlar nasip etsin herkese hepimize