haticenurrr Bebitommm haftalık olarak bakmana gerek yok canım cunku gec döllenme olabilir senin icin önemli olan düzenli artıp artmadıgı
itsmepelo Bebitommm tabi tabi 🫢 Bir an önce öğrenelim diyoruz,sonra erken öğrenip stres oluyoruz işte analık 😂
Ecceee Bebitommm 27sinde 84 29unda 168 31inde 336 gibi artması gerekmez miydi, sizin 1 ağustosta 900 çıkmış bence artış oranı fazla gibi ama ultrasonda belli olur tek mi çift mi olduğu..böyle kimyasal gebelik olmaz ama artış oranınız güzel 😍
carmellawaldorf Bebitommm canımcım hayırlı olsun🥰 benim de son regl tarihim 28 Haziran’dı. Dün kan tahlilimde beta 1420 çıktı, bugün ultrasona gittim kese oluşmuştu🧿tarihlerimiz hemen hemen aynı senin de çıkar bence
Bebitommm carmellawaldorf sizinki bana göre baya yüksek ben diyorum bence benim ki geç döllenme hayırlısı olsun inşallah
Aycicegim6442 Bebitommm canim benim sona det 26 hazirandi 21 temmuzda beta 14 dü ilk ogrendimde 22 temmuzda 31 olmustu 26 temmuzda 160 olmustu bir dahada yapmadim 5 agustosa randevu aldim kese icin karindan gorunmezse alttan baktirmayi dusunmuyorum cevremden cok uyardilar gerekirse 2 hafta daha beklerim