Bebitommm Bende işte o yüzden biraz geçe aldım keseyi ve bebeği görürüm inş 6+4ken gitmiş olucam inşallah dayanabilirim ama
Suleercan45 Bebitommm yok yanlış hatırlamıyorsam betanin 1000 civarı olduğu günlerde kese görüp 2000 olduğu günlerdede kalp atışını dinlemiştim. Stres olma :)
Tortatepe Bebitommm benimde 27 Haziran son adetim. Bugün betam 105.3 tü. Senin değerin daha iyi merak etme 😇
Bebitommm Tortatepe çok stresli bir iş bu yaa gerçekten 😅 rabbim sağlıkla kucağımıza aldırsın inşallah ❤️