Bebitommm Arkadaşlar 25 temmuzda adetime 2 gün kala gebeliği i öğrendiğimde 25.80 Di beta 27 temmuzda 84.30 çıktı sonra corona oldum bugün 1 ağustos yani 900 çıktı beta yükselişim normal mi sizce yardımcı olur musunuz kimyasal gebelik diye korkuyorum
2022Mom2022 Bebitommm gayet güzel aklınıza kim.. falan getirmeyin daha bismillah niye böyle düşündünüzki olumluya odaklanın
itsmepelo Bebitommm Kimyasal gebeliklerde değer az ilerler ve düşmeye başlar rakamlar..Normal bir gebelikte her 2 günde bir değer 2 katına çıkar ve sizinkide gayet artıyor 🥰 Bende adetimden 3 gün önce 71 ile öğrendim
Tortatepe Bebitommm benimde 27 Haziran son adetim. Bugün betam 105.3 tü. Senin değerin daha iyi merak etme 😇
2022Mom2022 Bebitommm ilk gebelikmi 😄rahat ol oh hamile kalabildim diye sevin biraz kız Burak evhamı şimdi pozitif pozitiffffff 😂
Bebitommm itsmepelo aynen işte 2 günde bir veriyordum covit olunca 5 gün veremedim ben bin 2 bin felan olmuştur diye düşünmüştüm ama heralde çok düşük değerle öğrendim ya böyle ilerlemesi normal heralde 😅
haticenurrr Bebitommm haftalık olarak bakmana gerek yok canım cunku gec döllenme olabilir senin icin önemli olan düzenli artıp artmadıgı
itsmepelo Bebitommm tabi tabi 🫢 Bir an önce öğrenelim diyoruz,sonra erken öğrenip stres oluyoruz işte analık 😂