Annesininportakali53 Fundatercuman çok şükür şikayetim ağrım sızım yok şuan tadını cikarta çıkarta gidiyorum inşallah hersey suanki gibi kolay olur sağlıkla gelsinler🥰
Fundatercuman Annesininportakali53 Ay amin amin inşallah en güzel dua o gerçekten yeter ki sağlıkla gelsinler 💚
Mehmet_fatma Fundatercuman aynn ya bide bı an önce kucağıma alsaydım🤗 ağrılar fln artı çatlaklar zaten aldı başını gidiyor 🥴🥺
Fundatercuman Mehmet_fatma Ah ah onu sormayın. Hele yaz ayına bu son ayların denk gelmesi gerçekten ne kadar zormuş çok iyi anlıyorum sizi ama olsun sağlıkla gelsinler de inşallah kucagimiza alınca unutuveririz hepsini💚
Fundatercuman Kubgkm 30 haftaya kadar prenses gibi gelmiştim 30dan sonra külkedisi oldum 😂 Cidden çok zorladı beni ya umarım sizinki çok çok güzel geçer 💚
A_r_m_i07 Fundatercuman bende diyorum Ocak ayı geliverse .sıcaklara zaten hiç laf yok yanıyor ortalık 🤭
Fundatercuman A_r_m_i07 Sizinki tam kış çocuğu olacak en güzeli valla keşke hamileliğimi kışa denk getireydim 😂😂
A_r_m_i07 Fundatercuman bizimkiler diyor doğum tam kış soğuklara geliyor diyor .kimiside planli gebelik olsun yaza doğum yapayım diyor bende anlamadım 🤣🤣