Fundatercuman bir_pasa_annesi İkili rakamlara geçmişsiniz şükür 🙈 Bundan sonrası biraz yavaş geçiyor ama olsun 😂
Fundatercuman Yaseminirmak Sizinki de biraz inatçı çıkmış sanırım sizi biraz daha uğraştıracak gibi 🙈
Ikramustafa Fundatercuman yok önemli değil allahım hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde doğurmayi nasip etsin bizlere benim 37+4 alacak herhalde
Pelinakcn Fundatercuman 32+2 deyiz 2 kg 43 cm 😊🙏🏻 Uygulamaya göre son 54 ama bence daha önce gelecek 😅
Fundatercuman hunilimom Umarım çok çok süründürmeden vaktinde gelir annesi bir avazda kurtar inşallah 😂💚
Fundatercuman busrakrntas Benimle aynisiniz 😍 Benim de sancı da vardi hafif açılma da ama sezaryan olacak 😂 Galiba gercekten normal isteyince bu acilmalar olmuyor 😂
busrakrntas Fundatercuman bende normal istiyorum ama sancı çıkıyor sürekli bende yavaştan hissetmeye başladım perşembe günü tekrar kontrol duruma göre bakılır heralde 🤣
Fundatercuman Yasemibrahim Amiinnn son günler inan hiç geçmek bilmiyor hele o son 30-40 varya aman yarabbim 😂