A_r_m_i07 Fundatercuman bizimkiler diyor doğum tam kış soğuklara geliyor diyor .kimiside planli gebelik olsun yaza doğum yapayım diyor bende anlamadım 🤣🤣
Fundatercuman A_r_m_i07 Yok yok ne yaza doğum yapması. İnan sıcaklardan üstüne bu ağırlık da binince ne uyku uyuyabiliyosun ne yediğin yemekten tat alabiliyosun öyle zor ki en güzeli kışın doğurmak bence kıymetini bil 😂
A_r_m_i07 Fundatercuman çocuğumu doğunca soba bir taraftan battaniye bir taraftan bunalicak üşümesin diye örtecekler kat kat hissediyorum 😬
Fundatercuman A_r_m_i07 Yazın da doğsa o aynı inan. Eskiler pimpirikli mi oluyor nedir ben anlamadım 😂 Çocuğum yaz mevsiminin göbeğinde doğacak ama şimdiden uzun kollu tulum hayalleri kuruyor babaannesi. Bakalım ne yapicaz 😂
A_r_m_i07 Fundatercuman aboo o durum dahada vahim çocuk artık isilik mı olur Allah göstermesin .pimpirikli değilde bilmişlik sanki 🤣