Ikramustafa Aaa kusura bakmayın yanlış anlamışım. Tam 39+0da alacak doktorum. Bugün bana dediki bel ağrıların seni zorluyorsa alayım istersen ama bana sorsan içerde ne kadar dursa o kadar kârdır bizim için biraz daha dişini sıkabilir misin kızım dedi. Ben de bekleme kararı aldım. Çok bunaldım doğsun istiyorum bir an önce ama onun içerdeki günleri hep onun sağlığı için o yüzden biraz daha dişimi sıkabilirim sanırım 🥰🙏 Tabii bu arada tansiyonun çıkarsa bekleyemeyiz hemen almamız lazım o zaman dedi umarım çıkmaz bakalım 🙏