Bugün 38 olduk 2 gün önce sancı ile hastaneye gittim 1.5 cm açılma vardı yatış yapıldı çatı muayenesi sonrası kanama oldu sancım kesildi sonrasında eve gönderdiler nişanım geldi dün ama sancı yok nst normal bende bekliyorum ilk olduğu için çok tedirginim