Dilooo annenur bende 38+4 deyım canım bende kasık ağrılarım ve allatn baskı yapıyo agrılar var ama belıme daha agrı gelmedi yuruyus yapıyorum ne zaman gelecek kızım bilmiyorum 🥰ınsallah bol bol hareket et saglıkla gelur ınssllah bebeklerimiz
menuder BusRam37 2. Çocuğunuz mu? rabbim hepimize kolaylık versin valla böyle arada kalmak da zor insan kendini mi düşünsün bebeğini mi 😔
Merve-bulut @annenur 38+3 olduk bugün ama ses seda yok yalancı sancı var 😂sezeryan olucak inşAllah o gelmesede ben onu alıcam 😂😂😂