Biz bugun 39 olduk 🌸
Sancım var acilmam yok Doğum baslasin diye yediğim hurmanın haddi hesabı yok müzik açtım hem oynuyor hem süpürge tutuyorum günde iki kere ılık duş alıyorum Yatmadan önce ada çayı içiyorum.
Dün yazmışlar Meryem Ana otu diye eşime gelirken al dedim birde onu deniycem . 🤷🏻♀️ Benim bu çocuğu yarına kadar dogurmam lazim yoksa suni sancı verecekler evimde çekip gitmek istiyorum 😭
Sancım var ama sıklığı düzene binmiyor 15,25,30 dk aralıklı.
Sizde durumlar nasıl kızlar sancı açılma ne alemde
Bir de önceden doğum yapan anneler neler yaptınız 🧐