Nurinan hiç kaydınız olmazsa devlette doğuma sıkıntı çıkarıyorlar dediler diye bikaç kere de araştırmaya kontrole gittim sigortada bi kadın önerdiler ona bulamıyorum randevu bide ona gitmek istiyordum bakalım ne olacak zor bu işler dediğin gibi iyiler hep özele geçtiyse sıkıntı işte acemiler vardır hep