Nurinan babymomy12 28 Kasım görünüyor daha yolumuz uzun 🤩 en son neler yaptınız sen ne kadarliksin kuzum🌸
mavininhertonuu 28 Aralık görünüyor özel takipliyim devlette mi özel de mi doğursam diye düşünüyorum şu aralar, post açacaktım hatta antalya devlette doğum yapan var mı diye 🤦🏻♀️
Burcu0707 mavininhertonuu egitim arastirmada yap temiz orasi digerleri icin birsey diyemem.ozel icinde vitale ali beyde dogum ucretleei 4500 du yukselmis
babymomy12 mavininhertonuu devleti çok önermiyorlar ilgileri de sıfır yok gibi bir şey. Neden acın var bi sen mi doğuruyorsun diyeni duymuştum 🤦🏻♀️ İmkanın varsa özel de yapmanı tavsiye ederim canım 🐣
Nurinan mavininhertonuu kuzum o kadar araştırdım ki devletteki doktorları kimi iyi dedilerse hepsi özele geçmiş kepez devlet hastanesi yok gibi bir şey zaten 23 haftaligiz 1 kere bile randevu alamadım
Hskmdl mavininhertonuu imkanın varsa vitale Koray dumana git hem mükemmel bir doktor hemde aşırı rahatlatıyor insanı ben şuan 14+5 haftalığım her ay ona gidiyorum doğumu da onda yapacağım intagram sayfasından bakabilirsin aşırı pozitif bir adam memnun kalırsın
babymomy12 Sevgi123__ ah çok yaklaşmışsınız siz sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin Allah 🙏🏻☺️ Darısı bize 🙏🏻
babymomy12 Burcu0707 vitale de kuzenim doğum yapmıştı doktorları için bir şey diyemem ama hemşireleri çok ilgisiz insanı duymazdan geliyorlar bir şey deselerde kavga etsek diye bakıyorlardı 😂🫠
Zulalle Burcu0707 Eğitim araştırmada normal doğum süreci nasıl oluyor, sancı odası doğumhane nasıl,rica etsem anlatabilir misiniz
mavininhertonuu babymomy12 Hadi ya üzüldüm. İmkanım var ama o parayı vermek istemiyorum bide sürekli zam yapıyolar, mesela 5750 dediyse doğuma çıkarken 2 3 bin para alıyorlarmış böyle şeylere kızıyorum işte o yüzden çok kararsız kalmıştım
Burcu0707 babymomy12 bizde duymalarini saglariz valla ali beye sikayet ededim ben oraya ozel hizmet almak icin para veriyorum
mavininhertonuu Nurinan hiç kaydınız olmazsa devlette doğuma sıkıntı çıkarıyorlar dediler diye bikaç kere de araştırmaya kontrole gittim sigortada bi kadın önerdiler ona bulamıyorum randevu bide ona gitmek istiyordum bakalım ne olacak zor bu işler dediğin gibi iyiler hep özele geçtiyse sıkıntı işte acemiler vardır hep