pimpiriklii Burcu0707 yok Fatih beye gidiyorum Ali beyin daha yüksek doğum parası diye biliyorum canım
Burcu0707 babymomy12 bizde duymalarini saglariz valla ali beye sikayet ededim ben oraya ozel hizmet almak icin para veriyorum
Burcu0707 pimpiriklii 5600 canim dogru ali beyde 5600 olmus verecegiz .bana garip gelen anesteziyle gosurmedik daha oda nasil olcak hepsi ameliyat gunumuki :)
mavininhertonuu Nurinan Banada Eftal Avcıyı önermişti ama başka doktora gidicem 3 hafta var daha bakalım 🥰 bi öncekine 2 hafta demişim yanlış yazmışım 3 hafta var daha çook malesef 🤭
Nurinan mavininhertonuu umarım bir sıkıntı çıkmaz kuzum ben gittim iki bobreginde de genişleme çıktı kalbinde de parlama var bu ayın sonunda gitcem hastaneye sonuçları telefondan gönderdim
mavininhertonuu Nurinan Ah kuzum rabbim korktuğunuza uğratmasın sapasağlam kucağınıza alın inşallah🌸 Amin bütün bebekler sağlıklı olsun sağlıklı doğsun inşallah 🌸
pimpiriklii Burcu0707 bildiğim kadarıyla sabah geliyoruz müsait oda ne ise onu veriyorlar anestezi ile görüşme değil de doktorlar görüşüyoruz ne şekilde doğum yapacağına onunla karar veriyoruz spinal mi genel mi odalar standart küçük oda da denk gelebilir büyük oda da dediler bana ya da istersen ekstra özel oda için 1000 TL istediler birde bu 5600 de sadece bir gece yatış dahil oldu ki Allah korusun 2 gün de kalırsan ekstra 1000 TL daha alıyorlarmış baya bir al al al moduna geçmişler yani canım mecbur senin doğum ne zaman 15 Ağustos benim inşallah
Burcu0707 pimpiriklii ben 9 agustos extra ucret talep ederse odemem.. 5600 tl verir cikarim.ben mecbur buyuk oda istedim benim 7 yas oglum var kalacak hicbir yeri yok.. ben seni herseyiyle bilgilendiririm :))) onlar biliyorsa bizde yasal haklarimizi biliyoruz kuzum
Nurinan mavininhertonuu Amin canım benim rabbim bütün miniklere sağlık versin hayırlısıyla kucaklarimiza alalım hepimiz🌸😚
pimpiriklii Burcu0707 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım bir sıkıntı çıkarmazlar inşallah ☺️☺️
Zulalle Burcu0707 Eğitim araştırmada normal doğum süreci nasıl oluyor, sancı odası doğumhane nasıl,rica etsem anlatabilir misiniz
Burcu0707 Zulalle sancin baslayinca egitim arastirmanin kadin acilbolumunden gris yapiyorsun ilk tetkitler orada yapiliyor.. normal dogum sureci basladi ise diger bir bolum dogum odasi var seni oraya aliyorlar.. bunlar benim gorduklerim ben orda acile gittigimde sahit olduklarim.. icerisi tertemiz ve baktilar normal gitmeyen birsyeler gerekirse acil sezeryanda yapiyorlar.. hijen ve hemsireler cok iyi
ANurKoc Bizimde 13 Ekim gözüküyor Akdeniz Şifa ya gidiyorum en son arkadaşım özel oda fotoğrafçısı falan 6 bin e doğurdu benim 5-6 yıllık doktorum fizana gitse peşinden gidicem o yüzden kaç derlerse razıyız 🥰